Autobus 8,6E
Innowacyjna konstrukcja i niewielkie rozmiary sprawiają, że autobus w tym wariancie doskonale nadaje się do wykorzystania w rejonach o gęstej zabudowie, osiedlach o wąskich ulicach i liniach dojazdowych.
Niskopodłogowy na całej długości (bez stopni poprzecznych). Mimo kompaktowych rozmiarów charakteryzuje się dużą liczbą miejsc, zabierając na pokład do 65 pasażerów, w tym do 23 na miejscach siedzących. Opcjonalnie wyposażony w baterie o pojemności umożliwiające przebieg nawet do ponad 400 km na jednym ładowaniu.
_ulul.png)
| Opis / Wersja | Autobus Pilea 8,6E |
| Wymiary: | |
| Długość/Wysokość/Szerokość | 8.600 mm / 3.150 mm / 2.460 mm |
| Masy: | |
| Masa własna / DMC | 9200 kg - 10400 kg / 16700 kg |
| Przedział pasażerski: | |
| Miejsca siedzące + stojące | max. 23 + max. 40 = max.63 |
| Miejsce na wózek | 1 |
| Silnik: | |
| Rodzaj i moc max. | PMSM - synchroniczny z magnesami stałymi o mocy 245 kW |
| Baterie: | |
| Pojemność i rodzaj | NMC od 120 - 300 kWh lub LTO 63 kWh |
| System ładowania | Ładowarka pokładowa, plug-in, pantograf |
| Drzwi zewnętrzne: | |
| Napęd | Elektryczny lub pneumatyczny |
| Układ | 1-2-0 / 1-2-1 |
| Rampa | Ręcznie składana rampa w drugich drzwiach |
| Osie i układ kierowniczy: | |
| Osie | Przednia - niezależna ZF, tylna - most portalowy ZF |
| Wspomaganie | Hydrauliczne z napędem elektrycznym |
| Zawieszenie | Pneumatyczne z ECAS, wysokość wejścia 320 mm |
| Hamulce: | |
| Typ | Pneumatyczne tarczowe |
| Sterowanie | EBS, ABS, ASR, ESC, z systemem rekuperacji |
| Ogrzewanie i klimatyzacja: | |
| Klimatyzacja | Dachowa z napędem elektrycznym |
| Ogrzewanie | Hybrydowe: olejowo - elektryczne z opcją przełączania pomiędzy trybami |
| Nadwozie: | |
| Konstrukcja szkieletu | Stal odporna na korozję |
| Poszycie ścian bocznych | Boczne panele aluminiowe |
| Opony: | |
| Rozmiar kół | 285/70 R19.5 |
| Oświetlenie: | |
| Przednie i tylne | Wszystkie w technologii LED |
_alua.jpg)
_lmal.jpg)
_nmnu.jpg)
_maaa.jpg)